جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پلیس کالیفرنیا هنوز عامل شعارنویسی ‌نژادپرستانه بر دیوار مساجد را پیدا نکرده

حوزه/ پس از اینکه شماری از مساجد استوکتون در ایالت کالیفرنیای آمریکا قربانی شعارنویسی‌های نژادپرستی با اسپری رنگ بر دیوار مسجد شدند، پلیس اعلام کرد که گشت‌های بیشتری را در محله مستقر ساخته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از gazettelive، تحقیقات برای پیدا کردن مهاجمان مساجد استوکتون در ایالت کالیفرنیای آمریکا که با اسپری رنگ شعارهای نژادپرستانه بر دیوار مساجد پاشیدند، ادامه دارد.

در پی حملات اسلام هراسی به مساجد در استوکتون، پلیس گشت‌های مراقبتی را در منطقه مستقر کرده است.

پلیس اعلام کرد که هنوز مظنونی را در رابطه با حوادث روز جمعه بازداشت نکرده است اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

مسجد و مرکز اسلامی فاروق الاعظم در بوزفیلد لین و دو مسجد جامع البلال در خیابان دنیسون و نورثکوت با عبارات نژادپرستانه مخدوش شده بودند که کارگران شهرداری بلافاصله عبارات نفرت را از دیوارهای مسجد پاکسازی کردند.

تصاویر منتشر شده از دیوار مساجد نشان می‌دهند که حروف «ک ک ک» به علامت گروه برتری نژادسفید کوکلوس‌کلان در قسمت‌های مختلف دیوارها به رنگ قرمز نوشته شده‌اند و شعارنویسی‌ها بر روی دیوارها و پنجره‌های هر دو ساختمان نیز نشان داده شده است.

 پس از این حادثه یک زن مسلمان گفته بود که از ترس جرات وارد شدن به خیابان را ندارد. کاربران شبکه‌های مجازی نیز این حمله را محکوم کرده بودند.

شارون کوانی سرپرست ارشد منطقه ای ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام کرد که ما جرایم نفرت محور را تحمل نخواهیم کرد.

وی افزود: استعلام ها ادامه دارد و ما از هر کسی که ممکن است در مورد این حوادث اطلاعاتی داشته باشد درخواست می کنیم تا با ما تماس بگیرد.

روز گذشته نیز سخنوی پلیس محلی گفت: تیم پلیس آگاهی محله استوکتون در حال انجام تحقیقات در رابطه با این حوادث هستند و گشت‌های مراقبتی را در جامعه محلی افزایش داده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha