سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودیی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در دانشگاه ها و مراکز علمی و فکری نشست ها و میزگردهای تشریح حقوق بشر آمریکایی برگزار شود تا چهره واقعی این مدعی دروغین حقوق بشر برای همگان برملا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: پایه های تشکیل آمریکا بر نژادپرستی، تبعیض، تجاوز و فساد بنیان نهاده شده و همین زمینه ها باعث شده است که این کشور هیچ اعتقاد عملی و واقعی به حقوق بشر نداشته باشد.

وی ادامه داد: با این حال اگر بخواهیم پرونده جنایات آمریکا را در ایران بررسی کنیم، پرونده سیاه بسیار قطوری برای این کشور مستکبر تشکیل خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ظلم ها و ستم های آمریکایی ها علیه ملت ایران باعث شد که جرقه های قیام ملت ایران علیه استکبار زده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید برای قشر جوان و نوجوان بیش از گذشته جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری که آمریکا در دنیا انجام می دهد را بیان کنیم تا چهره واقعی این شیطان بزرگ را بشناسند و فریب تبلیغات دروغین آنان را نخورند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال کشور، بسیاری از جنایات آمریکایی ها علیه ملت ایران افشا شد و ان شاء الله دیگر جنایات این کشور مستکبر برای ملت ایران به ویژه جوانان تبیین خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق وعده صادق الهی نهایتا قرآن بر جهان کنونی حاکم خواهد شد و به معنای واقعی منشور حقوق بشر در دنیا اجرایی و عملی خواهد شد و چهره واقعی قدرت های پوشالی در جهان برای همگان برملا خواهد گردید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به پتانسیل های کشور در بخش فضای مجازی، بیان کرد: باید با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و نخبه؛ گفتمان انقلاب اسلامی را در جهان ترویج دهیم و این مهم باید از اولویت های فرهنگی این انقلاب باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: از سوی دیگر باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و فکری نشست ها و میزگردهایی تشریح حقوق بشر آمریکایی برگزار شود تا چهره واقعی این مدعی دروغین حقوق بشر برای همگان برملا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha