یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اکرام

حوزه/مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، این در حالی است که ۳۵ درصد آنان یتیم و ۶۵ درصد فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، محمد شجاعان پیش از هر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰۰ حامی نیکوکار به جمع حامیان این نهاد افزوده شدند.

وی افزود:حدود ۳۲ هزار خیر و نیکوکار در قالب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مشترکین صدقات و عاملین زکات با کمیته امداد استان یزد برای رفع نیاز محرومان همکاری دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، این در حالی است که ۳۵ درصد آنان یتیم و ۶۵ درصد فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.

شجاعان یادآور شد: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ بیان کرد: نیکوکاران یزدی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

برپایه این گزارش، سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتیemdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای خبر/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha