دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم گفت: قریب به ده بار این فضای مصلی پر از بسته های معیشتی شد و قریب به ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در استان قم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان ظهر امروز در پیش خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، عنوان کرد: قرارگاه نمازجمعه بدون وقفه و یک هفته تعطیلی، تبدیل به مرکز اعزام نیروهای جهادی در طول مبارزه با ویروس کرونا شد.

وی افزود: اعزام به بیمارستان ها و معابر و منازل، اعزام به بهشت معصومه برای تجهیز متوفیان کرونایی، برگزاری مراسم های مختلف برای سلامتی معنوی و غیره از اقدامات ستاد نماز جمعه در این ایام اخیر بود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم مطرح کرد: قم قهرمان نسبت به این رزمایش بزرگ هم در عرصه معیشت و هم در معنویت و سلامت خوش درخشید.

حجت الاسلام والمسلمین ولدان ادامه داد: مصلی قم در شب های قدر مراسم احیا را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرده و قریب به ده بار این فضای مصلی پر از بسته های معیشتی شد و قریب به ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در استان قم توزیع شد.

وی تاکید کرد: استان قم در کشف این ویروس منحوس اولین گام را برداشته و در تشکیل و اعزام نیروهای جهادی نخستین گام ها را برداشت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قم خاطرنشان کرد: نماز جمعه بهترین بستر برای جامعه پردازی اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی بوده و اینکه رهبر انقلاب نسبت به دولت سازی جوان حزب اللهی سخن گفتند، به این دلیل است که این دولت از طرف مردم می تواند مسائل و مطالبه های مردم را پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین ولدان یادآور شد: در مصلی باید دیدار چهره به چهره با مسئولین و مطالبه مردمی را پیگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha