پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلطانی

حوزه/ کارشناس امور تبلیغی حوزه علمیه قزوین گفت: هنگامی که نمایندگان با یکدیگر همراه باشند می توانند به نحو مطلوبی وظیفه نظارت و قانونگذاری را انجام دهند، اما هنگامی که هر یک از نمایندگان به فکر منافع گروه و شخص خود باشند نمی توانند به مسائل اصلی کشور فکر کنند.

حجت الاسلام محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به مطالبات جدی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از نمانیدگان مجلس یازدهم شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: در نظر گرفتن اشتغال و تولید داخلی، برنامه ریزی برای کاهش تورم، رعایت تقوا، موضع گیری های انقلابی، تعامل و همکاری جدی با قوه مجریه و قضاییه و توجه به اقشار مستضعف و آسیب پذیر از تأکیدات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ما در آزمون های مختلف سربلند و پیروز بودند و انتظار می رود نمایندگان مجلس با وضع قوانینی برای برقراری عدالت و از بین رفتن فاصله طبقاتی در جامعه و نظارت جدی آن بر اجرایی شدن قوانین تلاش فراوان داشته باشند.

کارشناس امور تبلیغ حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ورود به تقابل ها و ستیزهای باندی و جناحی مطلوب و زیبنده وکلای ملت نیست و مجلس شورای اسلامی باید با قدرت مردم محور و کم حاشیه برای ملت ایران گامهای اساسی بردارد.

وی ادامه داد: گاهی اخبار گوناگونی در خصوص دست اندازی ها به بیت المال و اختلاس در کشور به گوش می‌رسد، بنابراین نمایندگان علاوه بر وظیفه خود در حوزه قانون‌گذاری باید در بخش نظارتی هم فعال‌تر شده و بدون اغماض با مدیران و سایر دستگاه‌ها که در صدد تعدی به بیت المال هستند، برخورد کنند.

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه انتظارات زیادی از دوره های قبل به جای مانده که هنوز به سرانجام نرسیده و نمایندگان باید آن را پیگیری کنند، تصریح کرد: هنگامی که نمایندگان با یکدیگر همراه باشند می توانند به نحو مطلوبی وظیفه نظارت و قانونگذاری را انجام دهند، اما هنگامی که هر یک از نمایندگان به فکر منافع گروه و شخص خود باشند نمی توانند به مسائل اصلی کشور فکر کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha