پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران اسلامی نیست، بلکه چشم و چراغ همه مستضعفان و مظلومان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز  در جلسه ای با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همه ما در راستای تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت داریم و باید برای تحقق منویات معظم له همت مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران اسلامی نیست، بلکه چشم و چراغ همه مستضعفان و مظلومان جهان است و این فرمایش امام راحل در این عصر برای برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین به وضوح قابل مشاهده است.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ انتظار از یک سو و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت از سویی دیگر از رسالت های مهم روحانیون و حوزه های علمیه است که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ که امروز یک فرهنگ جهانی مبدل شده توسعه پیدا کرده و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: پیروزی در دفاع مقدس، عبور از توطئه ها و فتنه های دشمنان مرهون ولایت فقیه است و جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر ارزش ها به یاری خداوند به اهداف والای خود خواهد رسید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حوزه علمیه تاکستان در دی ماه ۹۶ توسط عده ای اغتشاشگر مورد هتک حرمت و تخریب فراوانی قرار گرفت که هنوز هم هزینه های جاری آن پرداخت نشده که باید این مسئله به صورت جدی پیگیری شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا نیز ضمن قدردانی از حمایت مقام معظم رهبری از حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین و تاکستان در کنار سایر آحاد جامعه بلافاصله پس از انتشار ویروس کرونا با درک شرایط حساس جامعه با روش های مختلف در کنار مردم قرار گرفتند تا امید در جامعه تزریق شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: با کمک طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قرارگاه شهدای روحانیت شکل گرفت و ضمن مشارکت در طرح های پیشگیری، فعالیت های خوبی نیز برای مقابله با ویروس کرونا از جمله توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفوونی معابر به خوبی صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت روحانیت در شرایطی که دشمنان با استفاده از رسانه‌های استکباری به دنبال تزریق نا امیدی و تفرقه و نگرانی در جامعه هستند، تقویت خودباوری و ایجاد امید در مردم است.

وی ادامه داد: پس از تأکید مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، طلاب و روحانیون حوزه علمیه هم زیر نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین پای کار آمدند و آنچه در توان داشتند برای همکاری با قرارگاه مواسات و همدلی انجام دادند تا کارها تسریع شود، که جای  تقدیر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha