جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دشمنان از اخلاص و ایمان نیروهای سپاه پاسداران ترس دارند، خطاب به فرماندهان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: قطعا با برداشتن گام های معرفتی بیشتر خواهید توانست تمام نقشه های دشمنان را خنثی کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز دوشنبه 9 تیرما، در دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و فرماندهان سپاه پاسداران کاشان با تبریک دهه کرامت، تبعیت محض از ولایت و مقام معظم رهبری را وظیفه همگان دانست و گفت: ولایت‌پذیری، اخلاص و ایمان سپاه به خدای متعال تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر سپاه پاسداران با متون الهی، ادامه داد: اگر می خواهیم سپاه پاسداران سپاه نور باشد، باید نیروهای آن در رده های مختلف با متون الهی بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اخلاص و ایمان نیروهای سپاه پاسداران ترس دارند، خطاب به فرماندهان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: قطعا با برداشتن گام های معرفتی بیشتر خواهید توانست تمام نقشه های دشمنان را خنثی کنید

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به نقش نیروهای بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بچه های بسیجی و سپاهی در دوران دفاع مقدس با عبور از معبرهای مین برای حفظ انقلاب و اسلام و بیرون راندن دشمنان از خاک سرزمین اسلامی از یگدیگر سبقت می گرفتند.

وی به نقش مهم سپاه پاسداران در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: رعب و وحشت آمریکایی ها از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشأت گرفته از روحیه معرفت الله او است.

آیت الله نمازی با بیان اینکه نباید حواسمان به میز و صندلی باشد، اظهار: با توجه به اینکه در آزمایش الهی قرار داریم باید در عالم تاریکی از خدا کمک بخواهیم، چرا که تنها ابزاری که انسان را به مقام های بالا می رساند اخلاص در عمل و ایمان به خدا است که این ابزار باید همچنان در سپاه حفظ شود.

وی، به مسئولیت سنگین روحانیون در نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: روحانیون همانطور که در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، در مسئولیت های عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران نیز نقش مهمی به عهده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته کرامت، با اشاره به حضور بسیجیان و مردم کاشان در دوران دفاع مقدس، گزارشی از اقدامات انجام شده در نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ارائه کرد.

 در این دیدار با معرفی حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از خدمات 5 ساله حجت الاسلام شمس الدین احمدی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha