پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کریمه اهل بیت

حوزه/ در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی مؤثر و فاخر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، کانون فرهنگی تبلیغی کریمه اهل بیت(س) با حضور مسئولان شهرستان نجف آباد در شهر یزدان‌شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به مناسبت دهه کرامت و در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی مؤثر و فاخر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، کانون فرهنگی تبلیغی کریمه اهل بیت(س) با حضور مسئولان شهرستان نجف آباد در شهر یزدانشهر افتتاح می‌شود.

در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۸ در محل کانون و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌ احمدی، معاون فرهنگی و تبلیغات آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان میهمان ویژه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

از جمله مأموریت‌های این کانون به صحنه آوردن ظرفیت عظیم دختران منطقه در راستای تحول آفرینی فرهنگی و الگوآفرینی از بانوان فعال فرهنگی و مذهبی جامعه، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری دختران و بانوان در برنامه‌های فرهنگی و فراهم آوردن بستر مناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش های مختلف جهت کسب و کارهای خانگی، و مقابله با آسیب های حوزه زنان و دختران با توجه به نگاه و بافت فرهنگی منطقه است.

گفتنی است، یزدانشهر در ۴۰ کیلومتری غرب استان اصفهان، یکی از مناطق پرجمعیت و مهاجرپذیر شهرستان نجف‌آباد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha