پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها گفت: شایسته است نگاهی به داستان پر عبرت و پر تکرار خوارج و حکمیت بیاندازید که چگونه برای پذیرش حکمیت و سازش، عرصه را بر امام مسلمین تنگ کردند و هنگامی که فریب خوردند، انگشت اتهام و انتقاد خود را به سمت رهبر مسلمین نشانه گرفتند و همه تقصیرها و نابسامانی‌ها را به گردن آن امام مظلوم انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به مقام معظم رهبری اظهار داشت: افراد با کارنامه سیاه نباید کارنامه درخشان رهبری را زیر سوال ببرند؛ این فرد باید به پیشگاه انقلاب و مردم پاسخ دهد که چه هنگام می‌خواهد از افکار و اعمال خوارج گونه‌اش دست بردارد؟.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: او باید پاسخ دهد که چه نقشی در تربیت اعضای گروهک فرقان به عنوان قاتلان شهید مطهری و شهید مفتح و ترور کنندگان مقام معظم رهبری داشته و نیز پاسخگوی سهم بالای خود و همفکران و همدستانش در ایجاد مشکلات و نابسامانی های امروز جامعه باشد.

بیشتر بخوانید:

۱۲ سؤال عضو خبرگان رهبری از موسوی خوئینی ها

موسوی خوئینی‌ها به مناظره دعوت شد

وی خطاب به موسوی خوئینی‌ها اظهار کرد: شایسته است نگاهی به داستان پر عبرت و پر تکرار خوارج و حکمیت بیاندازید که چگونه برای پذیرش حکمیت و سازش، عرصه را بر امام مسلمین تنگ کردند و هنگامی که فریب خوردند، انگشت اتهام و انتقاد خود را به سمت رهبر مسلمین نشانه گرفتند و همه تقصیرها و نابسامانی‌ها را به گردن آن امام مظلوم انداختند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر  افزود: بسیاری از افراد آگاه و دلسوز  می پرسند کسی که رد پای او در بسیاری از فتنه‌های ۳۰-۴۰ سال اخیر به روشنی آشکار است، امروز به دنبال چیست؟ آیا به دنبال کلید زدن فتنه جدیدی است؟ و آیا مردم انقلابی به او و همدستانش اجازه فتنه گری خواهند داد؟

بیشتر بخوانید:

۷ نکته مهم درباره نامه موسوی خوئینی ها که آمریکا و اسرائیل را خوشحال کرد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha