شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: فرافکنی موسوی خوئینی ها موجی از شادی را در دل اردوگاه شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب به وجود آورد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در استان کرمانشاه با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها به محضر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: فرافکنی موسوی خوئینی ها موجی از شادی را در دل اردوگاه شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب به وجود آورد.  

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: مسببان اصلی وضعیت کنونی جامعه، همان همفکران آقای خوئینی ها و جریانی هستند که با بی تدبیری و نگاه لیبرالی آنها، به جای پاسخگویی، سالهای متمادی  در ایجاد آن نقش اساسی دارند.

وی اظهار کرد: خطا در مدیریت کشور ربطی به اصل نظام ندارد و بازگویی آرزوهای بر باد رفتۀ دشمنان انقلاب از زبان خواص مردود، زمینۀ سوء استفاده و خوراک رسانه های ضدانقلاب را تأمین می کند.

حجت الاسلام ایرانی یادآور شد: خواص مردود، رحم اجاره ای دشمنانند که با فرافکنی می خواهند تمام تقصیرها را به حساب رهبری بنویسند، اما زهی خیال باطل، چرا که مردم نیک می دانند، بانی وضع موجود چه جریانی است و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را رکن اصلی نظام می دانند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، خاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشکوه در مراسمات بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، همه یک صدا  قلدری و جنایات تروریستی شیطان بزرگ و نامشروع در خاور میانه را محکوم کردند.

وی در پایان گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه، در انتظار مرزبندی اصلاح طلبان نسبت به فرافکنی جفاکارانۀ آقای خوئینی ها نسبت به رهبری فرزانه می مانند تا حساب کسانی که به آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی وفادارند، آشکار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha