جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه/ عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به این که موسوی خوئینی‌ها به دنبال ارائه آدرس غلط دادن به مردم است، گفت: آقای موسوی خوئینی‌ها فراموش کردند که چه کسی را برای ریاست جمهوری به مردم معرفی کردند، لذا بهتر است او در اقدامات سیاسی‌اش جستجویی انجام دهد و ببیند چه نقشی در وضعیت فعلی کشور داشته است؟.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها، اظهار داشت: گویا آقای موسوی خوئینی‌ها فراموش کردند که چه کسی را برای ریاست جمهوری به مردم معرفی کردند، لذا بهتر است او در اقدامات سیاسی‌اش جستجویی انجام دهد و ببیند چه نقشی در وضعیت فعلی کشور داشته است.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به این که موسوی خوئینی‌ها به دنبال ارائه آدرس غلط دادن به مردم است، افزود: ای کاش کمی مسئولیت‌پذیر بود و از مردم عذرخواهی می‌کرد، هرچند به جای عذرخواهی از مردم، راه فرار را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به این که رادیوهای بیگانه طوری موضع می‌گیرند که در نامه‌ موسوی خوئینی‌ها هم همان مواضع تکرار می‌شود، اظهار کرد: در سال ۸۸ و سه روز قبل از شعار «نه غزه نه لبنان» که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آن را برای روز قدس پیشنهاد داده بود، این شعار از زبان آقای موسوی خوئینی‌ها و طرفدارانش بیرون آمد.

حجت الاسلام سلیمی یادآور شد: این‌بار هم سه روز پیش از نامه آقای موسوی خوئینی‌ها، بخش عمده‌ای از مطالب او در سایت وزارت خارجه اسرائیل وجود داشت!!.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha