پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر سید محمدحسین چاوشیان

حوزه/ رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» از برگزاری سلسله نشست‌های علمی اینترنتی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر، اظهار داشت: این نشست‌ها در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان قم و موسسه خاتم برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این نشست‌ها اشاره کرد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، ارتقای دانش خانواده‌ها و راه‌کارهای عملیاتی برای بهبودیافتگان از اعتیاد و بررسی فقهی، اقتصادی، فرهنگی و جامعه‌شناختی مقوله اعتیاد ازجمله اهداف اصلی این نشست‌ها است.

چاوشیان زمان‌بندی این نشست‌ها را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: سه‌شنبه ۱۰ تیر اولین نشست علمی با موضوع فقه و اعتیاد با حضور حجت‌الاسلام دکتر حسین عندلیب مدرس سطوح عالی حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه ۱۱ تیر دومین نشست با موضوع اقتصاد و اعتیاد با حضور دکتر شاهین صادقی نسب استاد دانشگاه تهران و پنج‌شنبه ۱۲ تیر فرهنگ و اعتیاد با حضور دکتر معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار می‌شود.

رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم افزود: شنبه ۱۴ تیر چهارمین نشست با موضوع زنان و اعتیاد با حضور دکتر نفیسه مرادی پژوهشگر مطالعات اسلامی زنان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست‌های علمی در تاریخ‌های مذکور و رأس ساعت ۲۲ به‌صورت زنده از طریق صفحه اینترنتی موسسه مردم‌نهاد خاتم (https://instagram.com/ifstngo) به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha