شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ محمد الحرازین عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار مشارکت حداکثری در فعالیت های روز خشم مردمی برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و معامله قرن شد که قرار است فردا چهارشنبه در غزه برگزار شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد الحرازین عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار مشارکت حداکثری در فعالیت های روز خشم مردمی برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و معامله قرن شد که قرار است فردا چهارشنبه در غزه برگزار شود.

وی در گفتگوی مطبوعاتی گفت: این فعالیت ها در پاسخ به درخواست نشست ملّی که اخیراً در غزه تحت عنوان "متحد در مقابله با طرح الحاق و معامله قرن" برگزار شد، انجام می گیرد و تمامی نیروها، گروه ها و بخش های مردمی و اجتماعی با قدرت در این تجمع شرکت خواهند کرد.

الحرازین افزود: مردم از تمامی مناطق و محله های استان غزه در ساعت یازده صبح در چهار راه "الصناعه" تجمع خواهند کرد و بعد از آن به سمت چهار راه "انصار" راهپیمایی خشم مردمی را بزگرار خواهند کرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی با بیان اینکه ملت فلسطین و نیروهای آن از اتحاد و اراده خود در برابر طرح الحاق و معامله قرن جواب خواهد گرفت، تأکید کرد: این طرح های لعنتی، حقوق و مسئله ما را هدف می دهد و تنها با مرگ ما اجرایی می شود.

وی اشاره کرد: ملت فلسطین از پیش طرح ها و توطئه های متعدد که به دنبال حذف مسئله فلسطین و بیرون راندن آنان از سرزمین خود بود را ناکام گذاشته است و با تمسک به مقاومت آن را شکست داد.

الحرازین بیان داشت: مقاومت در فلسطین حرف آخر را می زند و رژیم اشغالگر با تمام جبروت و ستم خود در برابر آن ناتوان مانده است؛ چراکه آن یک اندیشه زنده در عقل های ماست و از نسلی به نسل دیگر به ارث می رسد و هرگز از بین نخواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha