جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه از ملت فلسطین خواست با برپایی تظاهرات، روز جمعه را به برپایی روز خشم بپردازند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه از ملت فلسطین خواست با برپایی تظاهرات، روز جمعه را به برپایی روز خشم بپردازند.

این جنبش تمامی شهر ها، روستاها، شهرک ها و اردوگاه ها را به بسیج عمومی و مقاومت دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

"أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ"

ای ملت مقاوم و ای جوانان انقلابی قدس و کرانه باختری و سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸

موعد پیروزی ما و شکست خودکامگی و زورگویی اشغالگران غاصب صهیونیستی زنده می شود. با فریاد خشم آلود حنجره های انسان های آزاده، تمامی جهان یقین خواهد کرد که این ملت هرگز تسلیم نخواهد شدو توطئه ها هرگز نخواهند توانست بر اراده ی این ملت که به دنبال آزادی، کرامت و عزت است، تأثیر بگذارد.

ای آزادگان...

تجربه ها و چالش هایی که مسئله ما با آن مواجه شد، ثابت کرد که ملت ما راهی جز گرفتن حقوق خود از طریق مقابله و مقاومت ندارد و فریاد ما تا زمانی که با خشم و درگیری با دشمن اشغالگر همراه نشود، به هیچ نخواهد رسید.

ما جوانان انقلابی را به برپایی روز جمعه به عنوان روز خشم و بسیج عمومی و حضور در راهپیمایی مبارزه و مقاومت دعوت می کنیم و این روز را روز وحدت ملت فلسطین و همبستگی حول مقاومت و اعلام آمادگی برای جانفشانی در راه دفاع از قدس قلمداد می کنیم.

همچنین خواستار حضور در مسجد الاقصی و برگزاری نماز جمعه در این مکان هستیم و بر حق کامل و حاکمیت مطلق تأکید می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha