پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تقدیر آیت الله سعیدی از مدیر صدا و سیمای قم

حوزه/ آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی حرم مطهر، پرچم متبرک این بارگاه نورانی را به مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیران و مسئولان اداره‌کل صدا و سیمای قم با حضور در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکزقم با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون باتوجه به شرایط ویژه کرونایی تمامی برنامه‌های ویژه حرم از شبکه‌های مختلف محلی استانی و فضای مجازی پخش شده است‌، گفت: در این مدت معاونت صدا ۱۴۱ ساعت، معاونت سیما ۱۸۴ ساعت، معاونت خبر ۶۵ گزارش، معاونت مجازی ۱۸۸ قطعه برنامه و معاونت برون مرزی با تولید برنامه به ۶ زبان برنامه‌های حرم را پوشش رسانه‌ای داده‌اند.

آیت الله سعیدی امام جمعه قم  و تولیت آستانه مقدس هم در این مراسم با اشاره به رسالت سنگین صداوسیمای مرکز قم بر شناخت اولویت، اقتضائات زمانه و نیاز جامعه تاکید کرد و باتشکر از عملکرد صداوسیمای مرکز قم گفت: باید از تمام ظرفیت‌های برنامه‌سازی برای اشاعه فرائض اسلامی و معنویت در جامعه بهره‌مند شد.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار پرچم متبرک بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت(س) توسط آیت‌الله سعیدی به مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha