جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجبا عراق

حوزه/ شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق با بیان اینکه اشغالگر به نقض حاکمیت و سرقت ثروت و تحریک مزدوران به نیرنگ و ضربه زدن به مقاومت ادامه می دهد، اشاره کرد: زمانی که خائنان و مزدوران از خلع سلاح مقاومت سخن می گویند، از سلاح شبه نظامی های بارزانی چشم پوشی می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجبا عراق با بیان اینکه اشغالگر به نقض  حاکمیت و سرقت ثروت و تحریک مزدوران به نیرنگ و ضربه زدن به مقاومت ادامه می دهد، اشاره کرد: زمانی که خائنان و مزدوران از خلع سلاح مقاومت سخن می گویند، از سلاح شبه نظامی های بارزانی چشم پوشی می کنند.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: زمانی که خائنان و مزدوران از خلع سلاح مقاومت صحبت می کنند، از سلاح شبه نظامی های بارزانی و گروه های مسلحی که آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد آموزش می دهند، چشم می پوشند.

الکعبی ادامه داد: زمانی گه مقامات عالی رتبه با آمریکا قرارداد سازش امضا می کنند تا سرکرده های تروریسم را بازگردانند، فساد و سازش افزایش می یابد تا جایی که دستگاه قضائیه، مسائل داعشی های سیاسی که تخریب، توطئه کرده و ویرانی به بار آوردند را حل و فصل کرده و آنان را وطن پرست معرفی می کند و کسانی که عراق را آزاد کرده و از حاکمیت آن دفاع کرده را متهم می کند.

دبیرکل جنبش النجبا تصریح کرد: زمانی که به خون شهدایی که هیچ خیابان از شهر های جنوبی نبود که مادرش داغ دیده نباشد، خیانت شد، زمانی که به این طریق به خون شهدای اسپایکر، الرمادی، هیت و گورهای دسته جمعی خیانت شد، زمانی که برخی از قدرت های سلطه گر برای عدم قطع شدن حقوق سازمان های سرکوب گر و جنایتکار رژیم صدام کشت و کشتار به راه می اندازند، ما یقین می کنیم که مسیر امور به سمت راه خطرناکی می رود و اشغالگر نمی خواهد از کشور خارج شود و همچنان می خواهد نقض حاکمیت، سرقت ثروت های ملت ادامه دهد و مزدوران خود را برای ضربه زدن به مقاومت تحریک می کند.

شیخ الکعبی در پایان بیان داشت: در این وضعیت قهرمانان حاکمیت و آزادی باید به این حرف های انحرافی گوش ندهند و قدرت و توانایی خود را بیشتر از گذشته برای یک حماسه بزرگ آماده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha