پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: متاسفانه ما نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی بنابر آنچه که مورد انتظار مقام معظم رهبری است، ضعیف عمل کرده ایم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور، طی سخنانی در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برای جبران این کم کاری و نقطه ضعف، رسانه ها وظیفه بسیار مهمی بردوش دارند و باید بتوانند که مردم و نسل جوان را به خوبی با مبانی اصیل انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی افزود: طبعاً در این میان از رسانه های قم به عنوان کانون محوری انقلاب اسلامی انتظار بیشتری می رود که در این راستا گام های جدی تر و مؤثرتری بردارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین گفت: متاسفانه پس از گذشت چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آن طور که باید و شاید مبانی انقلاب اسلامی مورد تجزیه و تحلیل و به خصوص تبیین عمومی قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از آن سو به علت برخی کم کاری ها، عده ای آدرس غلط به مردم و جوانان می دهند، به این معنا که به بهانه وجود مشکلات به جای آن که به فکر حل واقعی مشکل مردم باشند، می خواهند دوباره دست دوستی و مذاکره به سمت دشمن دراز کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha