چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فخرالدین یوسف پور

حوزه/ مسئول کمیته داوران پنجمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: این انتظار از خبرنگاران و اهالی رسانه می رود که در نقد مسئولان و مطالبه گری به دنبال حق و حقیقت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه فخرالدین یوسف پور طی سخنانی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به این که در زمینه داوری آثار طی دو سال اخیر با بهره گیری مناسب از ظرفیت داوران بومی و غیربومی توانسته ایم به ارتقای سطح کیفی کار کمک کنیم، اظهار داشت: عنوان این جشنواره که یادآور نام صحابی بزرگ پیامبر(ص) و یار وفادار امیرالمؤمنین (ع)، جناب ابوذر غفاری است، خود به نماد حق طلبی و حقیقت گرایی تبدیل شده است.

وی افزود: این مساله می طلبد که خبرنگاران و اصحاب رسانه در بحث نقد و نظارت و مطالبه گری از مسئولان، به دنبال حق و حقیقت باشند و منافع مردم و نظام و انقلاب را دنبال کنند.

سرپرست خبرگزاری تابناک استان قم گفت: در حالی جشنواره پنجم به کار خود پایان می دهد که بارقه های امید و انگیزه برای مسیر پیش رو به خوبی هویدا شده، کما این که به اذعان داوران به جز بخش گزارش، به طور متوسط کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به این که قطعاً امکان نقد بر داوری آثار وجود دارد، گفت: با این حال همه تلاش ما بر این بوده که داوری ها درست و منطبق با اصول حرفه ای صورت بگیرد و این مساله زمینه ای برای رشد رسانه های استان قم باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha