سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه تراز انقلاب باید قاطعانه در برابر ضدارزش ها بایستد و از مبانی دینی و انقلابی به خوبی دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد امیرآبادی، عصر سه شنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: رسانه تراز انقلاب اسلامی، آن رسانه ای است که در راستای لبیک به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در خط مقدم مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی و همچنین دفاع از مظلوم قرار دارد و به خصوص در برابر ظلم دستگاه استکبار جهانی اهل انفعال و سکوت نیست.

وی افزود: طبعاً چنین رسانه ای، مشکلات و کمبودها و سختی ها را تحمل می کند اما در دفاع از حق و حقیقت و بیان حقایق موجود، هیچ گاه کوتاه نمی آید و دغدغه اش دفاع از منافع کشور و انقلاب و مردم است.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین با اشاره به این که در شرایط کنونی، وضعیت معیشتی خبرنگاران و اهالی رسانه، مناسب نیست و آن ها جزو ضعیف ترین اقشار از این حیث به شمار می روند، گفت: با همه این سختی ها و مشکلات، رسانه ها باید در دفاع از ارزش ها جدیت بیش از پیشی داشته و رسانه تراز انقلاب، آن رسانه ای است که قاطعانه در برابر ضد ارزش ها می ایستد و از مبانی دینی و انقلابی دفاع می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ابراز داشت: به لطف الهی شب گذشته جلسه بسیار خوبی با مسئولان سازمان صدا و سیما در خصوص حمایت از ساخت سریال حضرت معصومه(س) با حضور تهیه کننده و کارگردان این اثر داشتیم و توافقات خوبی در جهت حمایت مالی از این پروژه عظیم و ارزشمند صورت گرفت.

امیرآبادی همچنین افزود: در این جلسه مقرر شد تا در حد امکان از هنرمندان قمی در این سریال استفاده شود و قم با ظرفیت هایی که دارد می‌ تواند به خوبی در سطح ملی همان گونه که کارکرد ملی و فراملی دارد همچنان بدرخشد و بیش از پیش الهام بخش باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha