پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زاکانی

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های قم با مجاهدت خویش باید بتوانند پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه دکتر علیرضا زاکانی طی سخنانی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم با اشاره به اهمیت نقش و فعالیت رسانه ها در دنیای امروز اظهار داشت: یکی از شاخصه های مهم در دوران پس از ارتحال امام (ره) این بود که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، شاهد محاصره تبلیغاتی بودیم به طوری که سانسور خبری در خصوص انقلاب و نیز بیانات مقام معظم رهبری در سطح بین المللی صورت می گرفت.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی به خصوص انتظار می رود که رسانه های انقلابی با احساس مسئولیت مضاعف در مسیر تبیین اهداف انقلاب و رساندن پیام آن به گوش جهانیان همت بگمارند و منشأ تحولات ارزشمندی در این باره باشند.

زاکانی با تأکید بر این که خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند این حصار تبلیغاتی علیه نظام و انقلاب اسلامی را در هم بشکنند، گفت: در کانون تمدن ساز انقلاب اسلامی یعنی شهر مقدس قم، این انتظار از رسانه های این دیار بیش از سایرین می رود که در این جهت مجاهدت داشته باشند.

وی در خاتمه بیان داشت: آن چه مهم است این که باید بتوانیم این مسیر را گام به گام طی کرده و دست به دست بدهیم تا پس از رساندن پیام انقلاب به جهانیان، قم را که مادر انقلاب به شمار می رود، به مدد عنایات فاطمه معصومه(س) به جایگاه رفیع خود برسانیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha