سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ به مناسبت دهه کرامت و در راستای انجام فعالیت های فرهنگی موثر و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کانون فرهنگی تبلیغی کریمه اهل بیت(س) در شهر یزدانشهر استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، عصر چهارشنبه 11 تیرماه 1399 آیین افتتاح کانون فرهنگی تبلیغی کریمه اهل بیت(علیهم السلام) یزدانشهر، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور فعالین فرهنگی، مسئولان شهرستان نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی و تبلیغات آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به عنوان میهمانان ویژه و حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی در این مراسم اشاره به ویژگی‌های حضرت معصومه(س) بیان کرد: یکی از ویژگی‌های حضرت عصمت عام است. ویژگی دیگر این است که از او می خواهیم ما را در بهشت شفاعت کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در ادامه افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها دختری است که در راه ولایت افشاگری علیه ظلم می‌کند، در عرصه‌های اجتماعی حضور دارد و در عین حال عفیفه و معصومه است. حضرت می تواند الگویی مناسب برای دختران فعال در عرصه‌های اجتماعی باشد.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی هم در این مراسم با اشاره به زنان تمدن ساز تاریخ اسلام گفت: همه ما باید مجاهدت زینبی داشته باشیم و نگاه‌ها تمدن ساز باشد مانند حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) که نگاه آنان به فراگیر شدن کلمه الله و حق در سراسر گیتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: مهمترین مسئله روز ما عبارت است از معرفت شناسی و خداشناسی، لذا به معنای واقعی کلمه مبلغ دین اسلام و حق باشیم.

گفتنی است یزدانشهر در 5 کیلومتری غرب نجف آباد قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha