پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پارلمان عراق

حوزه/ صباح الطائی تحلیل گر سیاسی عراق گفت: از اظهارات بیشتر نمایندگان مجلس عراق اینگونه بر می آید که آنها از سیاست مصطفی الکاظمی و عملکرد آن در اداره کشور ناراضی هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، صباح الطائی تحلیل گر سیاسی عراق گفت: از اظهارات بیشتر نمایندگان مجلس عراق اینگونه بر می آید که آنها از سیاست مصطفی الکاظمی و عملکرد آن در اداره کشور ناراضی بوده و علاوه بر آن ملت نیز از تصمیم های او خشمگین هستند و این مسئله بساط الکاظمی را در رزو های آینده برخواهد چید.

وی افزود: همزمان با انتقاد زیاد از سیاستی که الکاظمی در قبال ملت و طبقه سیاسی در پیش گرفته، برخی احزاب برای رقابت انتخاباتی آماده می شوند.

الطائی تصریح کرد: بعضی از کمیته های مجلس تأکید کرده اند که الکاظمی با وجود اهمیت دیدار ها در شرایط کنونی با آنها نشست نداشته و این مسئله عصبانیت و خشم نمایندگان را از رفتارهای الکاظمی برانگیخته است.

تحلیل گر سیاسی بیان داشت: با وجود اینکه مصطفی الکاظمی منافعی برای نمایندگان داشته، سیاست های وی مورد رضایت بیشتر طبقه سیاسی قرار نگرفته است و احتمالاً همین مسئله منجر به برچیده شدن بساط او در روز های آینده خواهد شد و شاید این امر قبل از برگزاری انتخابات زود هنگام انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha