جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جاسم البخاتی نماینده جریان حکمت

حوزه/ جریان حکمت عراق با بیان اینکه در جلسه دیروز قدرت های شیعه، در خصوص مسئله تشکیل کابینه جدید دولت مصطفی الکاظمی تعیین تکلیف شد، اعلام کرد: ما در این جلس حاضر نشدیم، امّا همچنان از الکاظمی حمایت می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان حکمت عراق با بیان اینکه در جلسه دیروز قدرت های شیعه، در خصوص مسئله تشکیل کابینه جدید دولت مصطفی الکاظمی تعیین تکلیف شد، اعلام کرد: ما در این جلس حاضر نشدیم، امّا همچنان از الکاظمی حمایت می کنیم.

جاسم البخاتی نماینده این جریان گفت: جریان حکمت علی رغم اینکه در جلسه فراکسیون های سیاسی شیعه که تا دیر وقت طول کشید حاضر نشد، امّا موضع آن در حمایت از مصطفی الکاظمی و اجماع شیعه در توزیع کابینه وزارتی ثابت است.

وی افزود: در جلسه دیروز قدرت های سیاسی شیعه در خصوص تمام آنچه متعلق به کابینه وزارتی و مسائل انتخاباتی است، تعیین تکلیف کرده و توافق کردند که برای عبور از این مرحله با هم همکاری کنند.

البخاتی اشاره کرد: ما پیام های مثبتی از داخل این نشست در خصوص تشکیل دولت آینده دریافت کردیم.

شایان ذکر است که یک منبع پارلمانی پیشتر گفته بود که در این جلسه قدرت های سیاسی شیعه به الکاظمی در خصوص ارائه برنامه و معرفی کابینه خود به مجلس نمایندگان و درخواست تشکیل جلسه رأی اعتماد در آغاز هفته آینده چراغ سبز نشان دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha