جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسسه خاتم

حوزه/ رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» گفت: هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب نشست‌های علمی آنلاین با موضوع جدیدترین آثار حجاب در جهان اسلام به همت این موسسه برگزار می‌شود.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرگزاری حوزه، در تشریح برنامه‌های این هفته موسسه خاتم، اظهار داشت: برگزاری مسابقه با موضوع حیا و حجاب و اهدای جوایز نقدی به برندگان یکی از برنامه‌هایی است که در این هفته دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: نشست علمی آنلاین با موضوع بررسی جدیدترین آثار حجاب در جهان اسلام دیگر برنامه‌ای است که توسط موسسه خاتم اجرایی خواهد شد.

چاوشیان افزود: ۳ نشست علمی آنلاین با موضوع عفاف زنان و مردان از دیگر برنامه‌های این موسسه در روزهای آینده است.

وی خاطرنشان کرد: نشست علمی آنلاین به همراه پرسش و پاسخ به مسائل حجاب با حضور اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه به امضای تفاهم‌نامه فرهنگی وادیانی با مؤسسه «ارکاز» آلمان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این مؤسسه در شهر کلن آلمان واقع‌شده و فعالیت خود را در حوزه ادیان و فرهنگ از سال‌ها پیش آغاز کرده و ثبت رسمی آن در سال ۲۰۱۸ انجام‌شده است. رئیس این مؤسسه توفیق اسداف، سال‌ها مجری و کارشناس شبکه سحر بوده است.

وی ابراز داشت: بنابراین تفاهم‌نامه قرار است که دو مؤسسه برنامه مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار کنند. برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی مشترک،‌ دوره‌های مجازی،‌ تبادل استاد و دانش‌پژوه بین دو مؤسسه، برگزاری وبینار و تورهای فرهنگی و مذهبی از این جمله است.

چاوشیان از آغاز دوره‌های آموزشی مشترک در کمتر از یک ماه آینده خبر داد و بیان داشت: این دوره‌ها با مشارکت این دو موسسه و با اهدای مدرک بین‌المللی همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha