پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انصاری راد

حوزه / طلاب جهادی هرمزگان در قالب طرح «همراه با بیمار کرونایی»، در بیمارستان ها جهت کمک به بیماران و کادر درمان حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندر عباس، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، صبح امروز در جلسه ای که با محوریت اردوی جهادی «همراه با بیمار کرونا» که در نماز خانه مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برای توجیه طلاب جهادی که بزودی در بیمارستان ها جهت کمک به بیماران و کادر درمان حضور می یابند، گفت: روحانیت یک عنصر مهم و حیاتی برای روحیه دادن به مردم در این شرایط کنونی هستند.

وی، حضور گروه های جهادی را در تمام شهرستان های قرمز هرمزگان ضروری دانست و ادامه داد: درست است که بندر عباس در مرکزیت استان قرار دارد و مبتلایان در این شهرستان بیشتر از شهرستان های دیگر استان هستند، اما این بدین معنا نیست که فقط تمرکز روی مرکز باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: گروه های جهادی باید در تمام شهرستان های استان که وضعیت قرمز دارند حضور بهم رسانند و با تمام توان به فعالیت های جهادی بپردازند.

وی، روحانیت را یک عنصر مهم و حیاتی برای روحیه دادن به مردم جامعه در این شرایط خواند و گفت: طلبه ها در بحث روحیه دادن و آرام کردن مردم نقش بسیار مؤثر و حیاتی دارند.

انصاری راد، ادامه داد: طلاب جهادی مار را یاد دوران جنگ می ندازند که چطور طلبه های جوان و جهادی در آن دوران جان خود را بر کف دست گرفته و به جبهه های جنگ آمده بودند و بسیار خوب به رزمنده ها روحیه میدادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha