جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغ٣

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان با تأکید بر تدوین شناسنامه تبلیغی شهرها و روستاها، گفت: تدوین تدوین شناسنامه کمک می کند که در صورت جابجایی مبلغان، مبلغ جدید در جریان ظرفیت های منطقه و فعالیت های تبلیغی قبلی و نیاز ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام نادر حقیقی صبح امروز در جلسه با معاونین تبلیغ شهرستان های استان هرمزگان که در بندرعباس برگزار شد، با تاکید بر ضرورت شناسنامه تبلیغی برای شهرها و روستاها، گفت: طبق فرموده خداوند در قرآن کریم تبلیغ داری چهار شرط است؛ اول: مداومت در تبلیغ، دوم: آن چیزی که مربوط به خداوند متعال است مورد تبلیغ قرار بگیرد، سوم: مبلغ تقوا در عمل داشته و از خداوند در تمام مراحل زندگی ترس داشته باشد و  چهارم: شهامت و شجاعت داشته باشد و برای رضای خدا کار کند و از کسی ترس و واهمه نداشته باشد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: یک مبلغ به صورت مستمر باید توکلش به خدا باشد و موقعیت شناسی را در اولویت قرار دهد.

وی تبلیغ عملی را مهم تر از تبلیغ لسانی دانست و تصریح کرد: اولین کسی که باید آستین بالا زده و در میدان حضور پیدا کند، خود مبلغ است، این امر بر روی مردم تأثیرگذارتر است تا اینکه فقط بالای منبر بنشیند و لسانی دستورات خدا را تبلیغ کند.

وی با تأکید بر تدوین شناسنامه تبلیغی شهرها و روستاها، عنوان کرد: تدوین شناسنامه کمک می کند که در صورت جابجایی مبلغان، مبلغ جدید در جریان ظرفیت های منطقه و فعالیت های تبلیغی قبلی و نیاز ها قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، ارتباط مستمر معاونان تبلیغ با مبلغان را ضروری دانست و بر ضرورت تشکیل شورای تبلیغ در تمام شهرستان ها تاکید کرد.

حجت الاسلام حقیقی از اجرای برگزاری دوره‌های تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: در هر روستا یک دوره تربیتی برای کودکان برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha