پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ازمون

حوزه/ آزمون مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) به میزبانی موسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) اصفهان با رعایت تمامی دستورالعمل ها و آیین نامه های ابلاغی سازمان سنجش آموزش کشور و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن کاردانپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: آزمون سراسری مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) تحت نظارت و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه ۲۰ تیر ماه  ۱۳۹۹ در محل مؤسسه­ آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

وی بیان کرد: این آزمون که برای داوطلبان خواهر و برادر حوزه­ علمیه اصفهان تدارک دیده شده بود از ساعت ۹ الی ۱۰:۴۰ صبح (۱۰۰ دقیقه) و برای مقطع کارشناسی و ۹ الی ۱۱ صبح (۱۲۰ دقیقه) برای مقطع کارشناسی ارشد به طول انجامید.

کارداتپور ادامه داد: در مقطع کارشناسی داوطلبان خواهر در رشته­ زبان انگلیسی(گرایش مطالعات اسلامی) برای کسب نمره و امتیاز لازم به منظور دعوت به مرحله­ ی مصاحبه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست معاونت آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)  اظهار کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز داوطلبان خواهر در رشته­ فلسفه و کلام اسلامی و برادران در رشته های فقه سیاسی و ارتباطات اجتماعی (گرایش تبلیغات فرهنگی) برای کسب نمره و امتیاز لازم به منظور دعوت به مرحله­ مصاحبه در رقابت آزمون حضور یافتند.

وی ادامه داد: از قبول شدگان در مرحله ی ابتدایی ـ آزمون سراسری  تحت نظارت سازمان سنجش ـ برای حضور در مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و افرادی که موفق به اخذ امتیاز لازم و حد نصاب در مصاحبه را شوند به منظور حضور در دوره های رسمی و رشته های مذکور ثبت نام نهایی به عمل آمده و برای آنها تشکیل پرونده آموزشی داده خواهد شد.

حجت الاسلام کاردانپور عنوان کرد: تحصیل برای پذیرفته شدگان نهایی در مقطع کارشناسی سه سال تحصیلی ۶ ترم (نیمسال) آموزشی و در مقطع کارشناسی ارشد ۲ سال تحصیلی و ۴ ترم (نیمسال) آموزشی است.

وی یادآور شد: آزمون روز جمعه ۲۰ تیر ۹۹ با رعایت تمامی دستورالعمل ها و آیین نامه های ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با لحاظ  پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha