پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اختتامیه هفتمین جشنواره هنرآسمانی

حوزه/ چهار بانوی طلبه جامعةالزهرا علیهاالسلام به عنوان برگزیدگان هفتمین جشنواره هنر آسمانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفتمین جشنواره هنر آسمانی با تجلیل از برگزیدگان این دوره در سالن همایش های مدرسه معصومیه به کار خود پایان داد.

هفتمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه از سوی مدیریت فرهنگی، هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزار شد و آثار در دو قالب شعر و داستان و با موضوعات مختلف اعلام فراخوان شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که آیت الله اعرافی، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، محمد حسین ظریفیان، مدیرکل پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای قم حضور داشتند، با ارائه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیدگان هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در بخش شعر و نثر ادبی، خانم طیبه رضوانی، طلبه سطح سه و استاد شعر و قصه اداره آموزش های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای اثر «عروس بابا» و «وقت خواب» در بخش شعر کودک تجلیل شد.

در بخش ویژه خانم طیبه عباسی، طلبه سطح دو غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام برای اثر «حج ناتمام» که به موضوع تکفیری ها پرداخته بود، مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین خانم عاطفه جوشقانیان، طلبه سطح دو غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از تقدیرشدگان دیگر در بخش شعر بود.

خانم نظیفه سادات موذن، طلبه سطح چهار و استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام برای اثر «مثل گل آفتابگردان در شب» به عنوان رتبه اول نثر ادبی تجلیل شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha