پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره

حوزه/ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی؛ شنبه ۲۱ تیرماه با حضور و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح جزئیات این اختتامیه پرداخت و گفت: جشنواره هنر های آسمانی که در سال گذشته برگزار شد قرار بود اختتامیه آن در اسفندماه سال گذشته باشد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی این اختتامیه به تعویق افتاد تا اینکه در سال جدید به دستور مدیر حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از جشنواره هنرهای آسمانی در دو بخش شعر و داستان فعالیت داشت و طلاب هنرمند در این جشنواره شرکت کردند و آثار خود را ارائه دادند.

حجت الاسلام قربانی خاطر نشان ساخت: در این دوره از جشنواره هنرهای آسمانی دو بخش ویژه داشتیم که بعد از شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به سه بخش ویژه تبدیل شد، بخش ویژه اول بیانیه گام دوم انقلاب، بخش دوم نقش افراطی گری در اسلام هراسی و بخش ویژه سوم شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: این دوره از جشنواره هنرهای آسمانی در موضوعات تبلیغ دین، فرهنگ جهاد و شهادت، اخلاق و عرفان، اربعین، سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و فشای مجازی برگزار شد.

وی گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی؛ شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰/۳۰ با حضور  و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه همراه با تجلیل از برگزیدگان جشنواره و با حضور هنرمندان حوزوی به ویژه شاعران و داستان‌نویسان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی در توضیح سین برنامه های اختتامیه جشنواره هنرهای آسمانی گفت: بعد از خیرمقدم حجت الاسلام والمسلمین نبوی، چند بخش هنری همانند شعرخوانی و خواندن بخشی از داستان های برگزیدگان را خواهیم داشت، سپس سخنرانی آیت الله اعرافی و بعد از آن نیز تقدیر از برگزیدگان و برندگان خواهد بود تا جوایز خود را تحویل بگیرند.

خاطرنشان می شود: تعداد ١٠٧۵ اثر هنری در قالب شعر و داستان به دبیرخانه ارسال گردید و مراحل داوری آن انجام و تعداد ۵٨ اثر در شعر و نثر ادبی و ٢٠ اثر در بخش داستان به عنوان کاندیدای کسب رتبه برتر به مرحله پایانی راه پیدا کردند که برگزیدگان نهایی در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    آدرس های پخش زنده مراسم 21 تیر ماه 99 ساعت 18 https://www.aparat.com/hawzahnews/live https://www.instagram.com/hawzahnews.ir/