جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علیرضا رحیمی

حوزه/معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ستاد همکاریهای از نهایی شدن پذیرش ۴۴۰ طلبه در آزمون و مصاحبه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی در نشست مشترک با معاون فرهنگی تبلیغی و مدیر اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) که در سالن جلسات دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برگزارشد، در سخنانی اظهارکرد: از برکت انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی امروز شاهد پوشش تحصیلی ۹۹درصدی در مقطع ابتدایی، ۹۶درصدی متوسطه اول و قریب به ۸۲درصدی در متوسطه دوم هستیم.

این کارشناس تعلیم و تربیت ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۹ تعداد ۱۲هزارفرصت ثبت نام در قالب هشت رشته بر اساس ماده ۲۸ ویژه حوزویان اعم از خواهران و برادران وجود داشت و حوزویان برای موفقیت در آزمون باید تلاش بیشتری بعمل آورند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها خاطرنشان کرد: برخی اساتید و مدیران حوزوی بر این باورند طلبه اگر کار و مهارت معلمی را نداند و نتواند تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده بگیرد، به اهداف تحصیل در حوزه نرسیده است.

رحیمی از برگزاری نشست های کارشناسی و تحلیلی با مراکز و مجموعه های حوزوی پیرامون جمعبندی و ارزیابی حضور طلاب و عدم موفقیت آنان در آزمون استخدامی سال ۹۸-۹۹ خبر داد و گفت: این نشست ها در رده کارشناسی برگزاری و نتیجه به مجموعه های مرتبط ارسال خواهد شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha