پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برقراری

حوزه / امام جمعه ملایر گفت: در مسئله اقتصاد باید تلاش فکری و عملی مسئولان در باب معیشت طبقات ضعیف باشد و این موضوع در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز به کار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانند اعتماد عمومی ملت که در انتخابات کسب کردند را با سیاستگذاری و ریل‌گذاری مناسب تقویت کنند.

وی افزود: از آنجا که دو موضوع شکوفایی اقتصاد و فرهنگ مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در پیام به نمایندگان بود، بنابراین می‌طلبد که منتخبان خانه ملت تمام هم و غم خود را به تحقق این مهم اختصاص دهند.

حجت الاسلام برقراری با تأکید بر اهمیت مسأله فرهنگ در جامعه، خاطرنشان کرد: در مسیر شکوفاشدن اقتصاد همان طور که حضرت آقا نیز فرمودند، نیازمند یک سری پیوست‌های فرهنگی هستیم و باید گفت برای پویایی اقتصاد کشور راهی جز داشتن سرفصل فرهنگی نداریم.

وی ادامه داد: در مسئله اقتصاد باید تلاش فکری و عملی مسئولان در باب معیشت طبقات ضعیف باشد و این موضوع در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه تحقق این مسئله نیازمند ترویج فرهنگ مورد نیاز در جامعه است، گفت: توجه مسئولان به طبقات ضعیف و اولویت دار بودن این مسئله خود یک مسئله فرهنگی است که نباید از آن غافل شویم.

وی ارزش پول ملی را شاهرگ حیات ملت دانست و ابراز کرد: نمایندگان در عرصه فرهنگ و اقتصاد باید به صورت دغدغه مند ورود کنند و حفظ ارزش پول ملی را به مثابه حفظ ارزش ناموس خود در شریان زندگی بدانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha