شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رویداد خیریه اعضای سازمان اسلامی در شفیلد

حوزه/ اعضای یک سازمان اسلامی با نام «النصیحه» در شهر شفیلد بریتانیا به برگزاری رویداد خیریه برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان و افراد آسیب پذیر اقدام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thestar، اعضای یک سازمان اسلامی در شفیلد بریتانیا که هدفشان کمک به آشناسازی مردم با دین اسلام و مسلمانان است، رویداد خیریه‌ای به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برگزار کردند تا هزینه کالاهای اساسی خانگی را که در روز دوشنبه ۱۳ جولای به نیازمندان اهداء کرد+ه بودند پرداخت کنند.

گروه حمایتی شفیلد از افراد آسیب پذیر در شهر پشتیبانی کردند، به ویژه کسانی که درخواست پناهندگی‌شان ناموفق بوده و در فقر غوطه‌ور شده‌اند. بسیاری از این افراد از کشورهای جنگ زده آمده‌اند و از وحشتناک‌ترین صحنه‌های جنگ و ویرانی در جهان فرار کرده‌اند.
ضیاخان از سازمان اسلامی «النصیحه» که این رویداد را سازماندهی کرده می‌گوید: مهم است که به یاد افراد نیازمند و فقرا باشیم، به ویژه در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در عدم اطمینان به سر می‌بریم.

وی گفت:  به خصوص در بحران کرونا، احساس می‌کنیم هیچ کس نباید در موقعیتی قرار بگیرد که بدونمواد غذایی و دسترسی اساسی روزگار بگذراند. ما می‌خواهیم هر جا که می‌توانیم کمک کنیم و تفاوت ایجاد کنیم.

ضیا گفت:  کمک به فقرا و نیازمندان؛ عملی است که در سنت ما اسلام برای آن تأکید شده است. افرادی در منطقه شفیلد هستند که دسترسی به هیچ پولی ندارند و ما تصمیم گرفتیم از آن‌ها حمایت کنیم.

گفتنی است این گروه کمک‌های مالی جمع آوری شده از مردم را صرف خرید اقلام جدید مانند لوازم غذاخوری، و تجهیزات آشپزخانه کردند تا به ۹ خانواده که از نظر اقتصادی در وضعیت بدی به سر می‌برند اهدا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha