پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم خیریه «اطعام فقرا» برای پیامبر اکرم (ص) در منچستر برگزار می‌شود

حوزه/ رویداد «جمع‌آوری مواد غذایی» به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) با هدف ایجاد روابط میان‌ادیانی دو طرفه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان مدنی شیعه در شهر منچستر واقع انگلستان، رویداد جمع‌آوری غذای خیریه‌ای به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) برگزار می‌کنند. این رویداد که به‌منظور کمک به نیازمندان و اطعام فقرا، در روز پنجشنبه 21دسامبر2017 در سالن پشتی یک کلیسا و با همکاری شیعیان و مسیحیان برگزار می‌شود، با هدف ایجاد یک حرکت میان‌ادیانی برای همراه سازی ولادت پیامبر اکرم(ص) و تولد حضرت عیسی مسیح(ع) در ایام کریسمس است.

در پوستر تبلیغاتی این مراسم، حدیثی از امام محمد باقر(ع) آمده که می‌فرماید: همانا خداوند دوست دارد کسانی را که به فقرا اطعام کرده و صلح را در جهان گسترش می‌دهند.

برگزارکنندگان از مردم خواسته‌اند که مواد مورد نیازی چون میوه های کنسرو شده، کنسر سبزیجات، شیر، قند، انواع بیسکویت‌ها، وسایل بهداشتی، شامپو و انواع سوپ‌ها را برای اطعام فقرا بیاورند. کلیسا همچنین برخی کمک‌ها را به خانواده‌های در مضیقه، دچار خشونت خانوادگی و کودکان یتیم و نیازمند اختصاص می دهد و به اهداکنندگان توصیه شده که می‌توانند اسباب‌بازی‌هایی را برای کودکان در رده سنی نوزاد تا نوجوان خریداری و هدیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha