شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ شمس الدین شرف الدین مفتی اعظم یمن

حوزه/ شیخ شمس الدین شرف الدین، با بیان اینکه مقدسات اسلامی در معرض حملاتی مثل یهودی سازی و حذف هویت آن قرار دارد، گفت: همگی باید به مسئولیت خود در مقابله طغیان، فساد و مستکبران عمل کرده و از مقدسات حمایت کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ شمس الدین شرف الدین مفتی اعظم یمن و رئیس انجمن علمای یمن در کنفرانسی که با عنوان"مسئولیت امت در قبال مقدسات اسلامی" با حضور علما، مسئولین و کارشناسان در صنعا پایتخت یمن برگزار شد، با بیان اینکه مقدسات اسلامی در معرض حملاتی مثل یهودی سازی و حذف هویت آن قرار دارد، گفت: همگی باید به مسئولیت خود در مقابله طغیان، فساد و مستکبران عمل کرده و از مقدسات در برابر لوث وجود یهود و دوستان آن حمایت کنند.

مفتی اعظم یمن با اشاره به اینکه خیلی ها از مسئولیت خود در قبال مسئله فلسطین شانه خالی کردند، افزود: در حال حاضر حقایق بسیاری آشکار شده و موارد متعددی از نفاق، مزدوری و شتاب برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی برملا گشته است. همزمان موضع گیری های ایمانی و شرافتمندانه در مخالفت با دوستی با دشمنان خداوند و رسولش و دفاع از کرامت، رهبران و مقدسات امت به ثبت رسیده است.

شیخ شرف الدین اقدام رژیم آل سعود در تجاوز وحشیانه علیه مردم یمن و تقویت درگیری ها در کشور های درگیر و دوستی با آمریکا و اسرائیل از طریق اجرای طرح های آنان در منطقه را با مبانی دین اسلام و عزّت و جانفشانی در تناقض دانست.

رئیس انجمن علمای یمن بر ضرورت تحرک همگی به ویژه علما برای بیدار کردن وجدان امت و از سرگیری و باز پس گرفتن مسائل آن تأکید کرد و سکوت در برابر آن را خیانت به خداوند و رسول اکرم (ص) و مبانی که انبیا و صالحین بر آن تأکید کرده اند دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha