چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
پاسخ قاطع مردم بهبهان به دسیسه‌های عوامل نفوذی دشمن

حوزه/ شامگاه پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ شهرستان بهبهان شاهد تجمع افراد معدودی بود که با تحریک رسانه‌های ضدانقلاب به بهانه اعتراض به گرانی‌ها به خیابان آمده و شعارهای تندی علیه نظام و مقدسات سر دادند؛ به همین دلیل مردم انقلابی بهبهان ساعتی قبل، با حضور در مرکز شهر، پاسخی قاطع و هوشمندانه به عوامل نفوذی رسانه‌های معاند دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، شامگاه پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ شهرستان بهبهان شاهد تجمع افراد معدودی بود که با تحریک رسانه‌های ضدانقلاب به بهانه اعتراض به گرانی‌ها به خیابان آمده و شعارهای تندی علیه نظام و مقدسات سر دادند.

آشوب گران در تلاش بودند تا توجه و حمایت عموم مردم را به خود جلب کنند که البته راه به جایی نبرده و پس از زمان کوتاهی متفرق شدند؛ از این رو پس از گذشت کمتر از ۴۸ ساعت از تلاش ناکام رسانه‌های معاند برای ایجاد اغتشاش و به آشوب کشیدن بهبهان، دقایقی قبل مردم انقلابی بهبهان با تجمع گسترده در همان نقطه، تلاش چندروزه‌ی فتنه‌آفرینان را ناکام گذاشتند.

مردم انقلابی بهبهان، با اعلام حمایت از انقلاب و رهبری معظم آن، دسیسه رسانه‌های معاند برای تجمعات اغتشاش گونه را نقش برآب کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، قلب فتنه را نشانه رفتند.

همچنین مردم نجیب و صبور بهبهان با شعارهایی، نسبت به گرانی‌های اخیر اعتراض خود را ابراز کرده و از مسئولین کشور خواستند تا نسبت به وظایفشان، اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha