دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون فرهنگی اوقاف مازندران

معاون فرهنگی اوقاف مازندران با بیان این که دشمن در کنار فشارهای اقتصادی، هجمه های سازمان یافته فرهنگی را علیه مبانی دینی و انقلابی ما دنبال می کند، گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی به دلیل شیوع کرونا تعطیل نشود.

حجت الاسلام مسعود قربانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به اهمیت کار تداوم فعالیت های تبلیغی و فرهنگی درشرایط کرونایی با بهره گیری از سایر ظرفیت ها، گفت: نباید برنامه های فرهنگی و تبلیغی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که باید از ابزارهای جایگزین به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود، افزود: هدف دشمن در این روزها بی توجهی به برنامه های تبلیغی و فرهنگی است.

وی با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد کم توجهی به عرصه فرهنگ کشور بودیم، تصریح کرد: انتظار از مسئولان توجه بیشتر به عرصه فرهنگ کشور با هدف مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که دشمن شبانه روزی با استفاده از دستگاه های تبلیغاتی خود در تلاش است تا دین و ارزش های اسلامی را مانعی برای رشد و پیشرفت جامعه اسلامی معرفی کند، ادامه داد: در مقابل ما نیز نباید در برابر این هجم وسیعی از توطئه های دشمنان سکوت کنیم بلکه باید با تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به این که هدف دشمن ازتبلیغات سوء علیه نظام و انقلاب، فاصله گرفتن مردم از ارزش های دینی و انقلابی است، تصریح کرد: نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند همه توان خود را در جهت نشر و گسترش مفاهیم دینی و انقلابی به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در کنار فشارهای اقتصادی، هجمه های سازمان یافته فرهنگی را علیه مبانی دینی و انقلابی ما دنبال می کند، خاطرنشان کرد: بی توجهی به عرصه فرهنگی به طور حتم عواقب جبران ناپذیری را با خود به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که هویت دینی جوانان ایرانی در معرض هدف دستگاه های تبلیغاتی دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد: روحانیت به عنوان پررچم دارترویج معارف دینی در جامعه اسلامی، وظیفه دارند به مردم آگاهی دهد و آنها از هدف شوم دشمن مطلع سازد.

وی با بیان این که در عرصه فرهنگی و تبلیغی نیازمند یک انسجام میان همه نهادهای اثرگذار جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه همه بخش های فرهنگی و تبلیغی کشور باید با وحدت  رویه در جهت تحقق یک هدف مشترک گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha