سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ با توجه به تعطیلات دوهفته ای مرکز مدیریت حوزه، برخی معاونت ها و بخش های مختلف حوزه به صورت محدود پاسخگوی طلاب و مراجعه کنندگان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با توجه به تعطیلی دو هفته ای مراکز حوزه در قم برخی از معاونت ها و نهادهای حوزوی در راستای پاسخگویی به طلاب تدابیری اندیشیده اند.

مسئول دفتر امور طلاب، درباره تمهیدات معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در تعطیلات تابستانه مرکز مدیریت حوزه گفت: در قسمت های مشمولین، خروج از کشور، شهریه و برخی دیگر از قسمت های این معاونت، تعدادی از همکاران حضور دارند و هم به صورت حضوری و هم تلفنی  پاسخگوی طلاب می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی در مورد تدابیر سطوح عالی حوزه علمیه قم نیز خاطرنشان ساخت: برخی از قسمت های سطوح عالی همانند قسمت پژوهش کاملا تعطیل شده است؛ اما در بخش های آموزشی و امتحانات بخشی از کارمندان این بخش مشغول به پاسخگویی تلفنی طلاب هستند.

وی با اشاره به قطع سامانه پیشخوان طلاب گفت: این سامانه تا چند روز با اخلال مواجه خواهد بود و طلاب برای شرکت در امتحانات مرداد و اعلام نتایج تیرماه نگران نباشند، چرا که کلیه کسانی که در امتحانات تیرماه شرکت کرده اند در امتحانات مرداد ماه نیز می توانند شرکت کنند و در هر کدام از این نوبت ها که نمره بالاتری گرفته باشند آن نمره لحاظ خواهد شد.

حجت الاسلام نامنی در مورد مرکز خدمات حوزه نیز گفت: همه بخش های مرکز خدمات حوزه در طول مدت این دوهفته با استثناء بانک ملی، بیمه آسیا و بیمه تامین اجتماعی تعطیل می باشند.

خاطرنشان می شود: مرکز مدیریت حوزه های علمیه از ۴الی ۱۶ مرداد ماه تعطیل می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حاج اصغر IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    2 0
    خیلی عجیبه ؟نتیجه امتحانا داده نمیشه توجیش اینه که مرداد شرکت کنید نمره بیشتر رو براتون حساب میکنیم سئوال ایجاست مگه داریم دو امدادی شرکت میکنیم که تا اخر تابستون یه سره امتحان بدیم
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 1
    باسلام و خسته نباشید ..از این افرادی که در امتحان تیرماه شرکت کرده اند و نمره قبولی کسب نکرده اند دوباره می توانند در مرداد شرکت کنند خیلی سپاسگذاریم..