پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ سفر معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور به سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین واحدی گفت: استان سمنان یک استان غنی و قوی است و حدود دو هزار دانش آموخته از حوزه خواهران و بیش از ۱۵۰۰طلبه خواهر در حال تحصیل دارد که این جزو ارزش های حوزوی این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واحدی، در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان یک استان غنی و قوی است و حدود دو هزار دانش آموخته از حوزه خواهران و بیش از ۱۵۰۰ طلبه خواهر در حال تحصیل دارد که این جزو ارزش های حوزوی این استان به شمار می رود.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: اینکه در حوزه خواهران استان سمنان سطح ۴ دارید این خیلی مهم است و از ویژگی های خوب استان سمنان است و امیدوارم گام های خوبی برداشته شود.

وی افزود: اگر بخواهیم آینده سمنان، آینده روشن و آینده بهتری از اینکه هست بشود، باید هرسال توسعه و رشد پیدا کند و نخستین عنصر پیش رو این است که منابع انسانی در استان اراده جدی بر ارتقا داشته باشند و اگر ما میل خودمان را با میل امام زمان(عج) و میل ولی هماهنگ کنیم موفق خواهیم شد و اینکه بدانیم امام زمان(عج) چه چیزی را برای این مدرسه انتظار دارد؟.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که ما براساس معیارها و خواست ها و علایق و دستورات حجت خدا کار کنیم و این نگاه خود روحیه جهادی به همراه می آورد و این نگاه خودش تلاش مضاعف می آورد و این نگاه بعضی از اولویت ها را عوض میکند که این نوع نگاه باید تقویت شود.

خبرنگار: فاطمه رحیم زاده

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha