جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مجموعه ای چابک و جهادی در محرومیت زدایی روستاها است که با سرعت عمل خوبی در حال کار خدمت رسانی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام زهرایی در نشست شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: اعتقاد دارم که سپاه همیشه کارهای زمین مانده را انجام داده است و در حال حاضر هم مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مجموعه ای چابک و جهادی در محرومیت زدایی روستاها می باشد که با سرعت عمل خوبی در حال کار خدمت رسانی می باشد و کار عقب مانده در روستاها را پیگیری می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: همه ما باید کمک کنیم روستاها زنده بماند و محل تولید و رونق اقتصاد کشور شود. مدیرانی که پشت میز می‌نشینند و در میدان محرومیت قرار نگرفتند، نمی توانند تصمیم درستی در خصوص رفع مشکلات روستاها بگیرند.

حجت الاسلام زهرایی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در راستای رفع محرومیت روستاها با آمادگی کامل در کنار قرارگاه قرار دارد و با اعزام و استقرار روحانیت و همچنین ساخت خانه عالم در روستاها تلاش می کند تا در خصوص رفع آسیب های اجتماعی و تربیتی گام مؤثری بردارد.

آقای خلیل ملازینل از مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در ابتدای جلسه بیان کرد: اگر دستگاه های خدمت رسان به روستاها، اکنون تلاش نکنند و به روستاها رسیدگی نکنند، قطعا در آینده باید در حاشیه شهر برای آسیب های اجتماعی برنامه ریزی کنند.

وی عنوان کرد،: برنامه ریزی برای آب شرب، جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی و همچنین توسعه شغل در روستاها می تواند زمینه مهاجرت از روستاها را کاهش و یا به صفر برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha