پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: طلاب و روحانیون حوزه های علمیه از تعطیلات برای جبران عقب ماندگی دروس خود استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، ظهر امروز در جمع کادر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: شما عزیزان در ایام تعطیلی حوزه علمیه طلاب و روحانیون را به استفاده بهینه از این فرصت ترغیب کنید تا به خوبی در جهت جبران برخی دروس و همچنین تحقیق و پژوهش همت کنند.

مدیر مدرسه سردارین قزوین افزود: یکی از کارهای بسیار مفید در ایام تعطیلات برای طلاب و تمام محصلین و دانشجویان پژوهش است که باید با برنامه منسجم و منظمی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: توصیه بنده این است که در ایام تعطیلات برای هر طلبه یک موضوع برای تحقیق و پژوهش در فضای مجازی معین شود تا بعد از تعطیلات تحقیق خود را ارائه دهند.

حجت الاسلام مهرآرا عنوان کرد: در کنار تحقیق درسی، طلاب و روحانیون می توانند بیانیه مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب را مطالعه وبررسی کنند و از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفر IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    1 0
    سلام . یه سوال. چرا شما واس برگزاری مراسم محرم توسط مردم اصرار دارین ولی اصراری واس بازگشایی حوزه های علمیه ندارین؟
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      0 0
      اولا دروس حوزه مثل دیگر مراکز آموزشی تعطیل نشدند بلکه از طریق فضای محازی و برخی هم حضوری با رعایت مسایل بهداشتی ، در وقت خودش برگزار شده است ، اما در مورد مراسم عزاداری ، به جهت اقتضای آنها ، می طلبد که عزادران حضورا برگزار کنند البته با رعایت شرایط کرونایی . توسل جمعی به بیت عصمت و طهارت علیهم الصلاة و السلام إن شاء الله باعث رفع بلیه کرونا بشود .