شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امریکا

حوزه/ انجمن تصوف اسلامی یمن با صدور بیانیه ای اقدام جنگنده آمریکایی صهیونیستی علیه هواپیمای مسافربری ماهان را محکوم کرده و آن را نقض قوانین بین المللی، ارزش های انسانی و نقض حاکمیت کشور های عربی و اسلامی دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن تصوف اسلامی یمن با صدور بیانیه ای اقدام و حمله جنگنده آمریکایی صهیونیستی علیه هواپیمای مسافربری ماهان را محکوم کرده و آن را نقض قوانین بین المللی، ارزش های انسانی و نقض حاکمیت کشور های عربی و اسلامی دانست.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد للّه ربّ العالمین و صلوات الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین وبعد..

انجمن تصوف اسلامی یمن، اقدام جنگنده های آمریکایی صهیونیستی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری وابسته به خطوط هوایی ایران بر فراز آسمان سوریه که منجر به آسیب دیدن تعدادی از مسافران و خلبانان آن شد و نزدیک بود هواپیمای مسافربری به یکی از جنگنده ها برخورد کند را پیگیری کرده است.

انجمن تصوف اسلامی این تجاوز آشکار آمریکا را محکوم کرده و آن را زیر پاگذاشتن و نقض قوانین بین المللی و تمامی عرف ها و ارزش های انسانی و نقض حاکمیت کشور های مستقل عربی و اسلامی می داند.

ما امت عربی و اسلامی را به ایستادگی در برابر تجاوز های آمریکایی و صهیونیستی که در جهت محاصره کشور های محور مقاومت در خدمت رسانی به پروژه صهیونیستی تلاش می کند، دعوت می کنیم.

ما از تمامی سازمان ها و مؤسسات بین المللی می خواهیم به وظیفه خود در قبال این جنایت که علیه شهروندان عادی صورت گرفت و در پرواز های منطقه اختلال ایجاد کرد، عمل کنند.

انجمن تصوف اسلامی یمن از تلاش های برادران کشور ها و ملت های محور مقاومت در تداوم و استمرار پایداری علیه سلطه گری و هیمنه آمریکایی و صهیونیست ها، تشکر و قدردانی کرده و دستان آنان را می فشارد و از خداوند متعال یاری تمامی مجاهدین را در تمامی میادین مسئلت می جوید.

والحمد للّه ربّ العالمین

صادر شده از انجمن تصوف اسلامی یمن

۳ذی الحجه ۱۴۴۱ هجری قمری

۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ میلادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha