چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی‌اکبر علیزاده برمی - نماینده مجلس دامغان

حوزه/ نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری در موقوفات اقدامات خوبی انجام‌شده و بنده از سرمایه‌گذاری در موقوفات حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف سمنان، علی‌اکبر علیزاده برمی، در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در دفتر نماینده دامغان اظهار کرد: وقف یکی از سنت‌های نیکوست و امانتی در دستان شماست و شما امانت مهمی را نزد خود دارید.

وی افزود: از گذشته و در حال حاضر مؤمنین زیادی موقوفاتی را ایجاد کرده و می‌کنند و این موقوفات همچون امانتی در دستان شماست و الحمدلله این موقوفات امروزه امانت‌داران خوبی دارند و به‌خوبی اداره می‌شوند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از بحث سرمایه‌گذاری در موقوفات حمایت می‌کنم و درصورتی‌که لیست موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری در شهرستان دامغان را در اختیار دفتر قرار دهید، با سرمایه‌گذاران در این بخش مطرح خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: بخش معنوی فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه و امامزادگان در شرایط کنونی قابل‌ستایش است و باید بیش‌ازپیش تلاش کنیم تا ابعاد معنوی زندگی مردم را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha