پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سپاه

حوزه/ مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه کاشان، گفت: سپاه پاسداران در مقابل توطئه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامیِ دشمنان در تهاجمی حالت ممکن قرار دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تبریک عید سعید قربان، به وظیفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد وگفت: ارتقاء سطح بصیرت سیاسی و اعتقادی نیروهای سپاه وظیفه این نهاد می باشد.

وی، ایمان قوی را عامل پیروزی نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و گفت: دشمن علارغم سرمایه گذاری‌های فراوان برای ضعیف کردن اعتقادات دینی مردم درتمام دوران‌ها از نیروهای مومن و مسلمان کشورمان شکست خورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان، با بیان اینکه سپاه علاوه بر پیشرفت نظامی، در بینش سیاسی نیز پیشرفت کرده است، گفت: بالا رفتن بینش سیاسی، نیروهای سپاه را از دنیا طلبی، دنیا گرایی و قرار گرفتن در دام دشمنان نجات داده است.

وی، به نقش پدافندی سپاه دربرابر دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در مقابل توطئه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامیِ دشمنان در تهاجمی حالت ممکن قرار دارد.

حجت الاسلام پیراسته، به موضع قاطعانه سردار قاآنی نسبت به استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: فرمانده سپاه قدس به آتش کشیده شدن ناوهای جنگی آمریکا را کار خدا می داند و خطاب به آمریکاییها می گوید ای آمریکای جنایتکار! روزهای سخت تری را در پیش خواهید داشت.

حجت الاسلام پیراسته، به شرایط سخت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و تاکید کرد: علما و روحانیون به عنوان پناهگاه مردم با ایجاد انگیزه و امیدواری در بین مردم در جهت رفع مشکلات تلاش نمایند.

وی، در پایان با تاکید بر اینکه دولت در شرایط بحران اقتصادی با کارهای عملی باید مردم را به نظام امیدوار کند گفت: از دولتمردان انتظار داریم نقش اصلی خودشان را در ایجاد آسایش، امنیت و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عملی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha