جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: در شرایط کنونی جامعه نیاز است که مردم و دولتمردان حضور جدی در رزمایش کمک مؤمنانه داشته باشند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات روز جمعه رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم بارها مسلمانان را به کمک به نیازمندان و فقرای جامعه دعوت می‌کند که نشان‌دهنده اهمیت کمک به نیازمندان در اسلام است.

وی ادامه داد: در مرحله اول کمک مؤمنانه که در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که قطعاً در این مرحله نیز این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: شناسایی و کمک‌رسانی مؤثر به نیازمندان یک ضرورت است که در شرایط کنونی باید تداوم داشته باشد به‌هرحال برخی از افراد در شرایط کنونی دچار مشکلاتی هستند که نیاز است افراد توانمند جامعه در این زمینه ورود کنند.

وی به وظیفه دولتمردان نیز اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر کمک‌های مردمی دولتی‌ها نیز باید در شناسایی و حمایت از افراد محروم جامعه به میدان بیایند و حمایت‌های لازم را از مردم نیازمند انجام بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha