جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که رسانه های دشمن شبانه روز علیه جایگاه ولایت به دروغ پردازی مشغول هستند، گفت: علیرغم سال ها تلاش برای تضعیف این جایگاه، اما امروز می بینیم یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان ملت ایران و ولایت برقرار است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، با تبرریک دهه امامت و ولایت، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه ولایت و رهبری در جامعه اسلامی دانست.

وی افزود: مبلغان دینی در این شرایط سخت کرونایی که برگزاری نشست ها و برنامه های عمومی با محدودیت هایی مواجه است از سایر ظرفیت های موجود برای پرداختن به این مسأله مهم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید برنامه های تبلیغی به طور کامل در جامعه تعطیل شود، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و طلاب جوان باید حضور خود در فضای مجازی را پررنگ تر کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نباید از ظرفیت بالای فضای مجازی غافل شد، ادامه داد: همان طور که دشمنان اسلام، شبانه روزی علیه دین و اعتقادات مذهبی مردم می تازند، مبلغان دینی نیز باید از این ظرفیت برای رساندن پیام دین بهره گیرند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه اسلامی نیازمند آشنایی با جایگاه ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: جایگاهی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن قرار دارد مرهون مدیریت ولایت و رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان در طول چهل سال اخیر همه توطئه های خود را بر علیه جایگاه ولایت متمرکز کرده اند، افزود: ملت بزرگ ایران در سایه ولایت در دنیا عزتمندانه حضوری اثرگذار دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که رسانه های دشمن شبانه روز علیه جایگاه ولایت به دروغ پردازی مشغول هستند، ادامه داد: علیرغم سال ها تلاش برای تضعیف این جایگاه، اما امروز می بینیم یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان ملت ایران و ولایت برقرار است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که ملت ایران در همه عرصه ها و صحنه ها گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران، خنثی کننده همه توطئه ها و نقشه های دشمنان خواهد بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha