جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 912637
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
غدیرخم

حوزه / جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در شبکه‌های سیما با پخش ویژه برنامه‌های متنوعی همراه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به مناسبت عید سعید غدیر شبکه‌های سیما با پخش برنامه‌هایی همچون جنگ‌های شاد، ارتباط زنده با اماکن مقدس و ... در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار «لبیک یا رسول الله ـ لبیک یا علی» مهمان خانه‌های بینندگان می‌شود.

بر این اساس تمامی شبکه‌های سیما در روز عید غدیر ساعت ۱۹:۳۰ زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت  و در شب عید غدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت ۲۱ استغاثه و توسل به امیرالمومنین (علیه السلام) را پخش می‌کنند.

شبکه یک سیما

 ویژه برنامه‌های «ورزش و مردم»، «فرمول یک»، مسابقه «ایران» و مسابقه «دستپخت» با محوریت روز عید غدیر خم در روز عید به روی آنتن خواهد برد. همچنین ویژه برنامه «خیابان ایران» حوالی اذان ظهر از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به این روز خجسته خواهد پرداخت. «ورزش و مردم» علاوه بر روز جمعه ۱۷ مرداد، یک ویژه برنامه نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم در روز شنبه ۱۸ مرداد پخش خواهد کرد.

شبکه دو سیما

ویژه برنامه «عید همدلی» را هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم های متعدد در دستور کار دارد. همچنین برنامه های «عصر خانواده»، «در انتهای الوند» و «زنده باد زندگی» نیز به صورت ویژه روی آنتن می‌رود. برنامه «زغفران» نیز به صورت ویژه در روز جمعه ۱۷ مرداد از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه سه سیما

ویژه برنامه «چراغانی» را در دو نوبت عصرگاهی و شبانگاهی تا روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه روی آنتن می برد. همچنین برنامه «قرار همدلی» با اجرای حمید ترابیان در این ایام تا روز عید ساعت ١٧ پخش می‌شود. همچنین پخش سریال «بانوی عمارت» نیز از روز شنبه، عید غدیر خم از این شبکه آغاز می‌شود.

شبکه چهار

برنامه‌های «فصل لبخند»، «مهر خوبان» و «حدیث غدیر» و شبکه جام جم برنامه‌های «جمع ایرانی» ساعت ۲۲:۳۰ و «خانه مهر» ساعت ۲۰:۳۰ را به روی آنتن می‌برند.

شبکه پنج سیما

این شبکه نیز برنامه‌های «تا نیایش»، «عطر عاشقی» و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (علیه السلام) را پخش می‌کند. همچنین از امشب چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه تا آخر هفته نیز جنگ شبانه «شب فیروزه ای» به عنوان ویژه جشن غدیر هر شب پخش می‌شود. در روز شنبه نیز برنامه «به خانه برمی‌گردیم» نیز به صورت ویژه از ساعت ۱۰:۳۰ تا اذان ظهر پخش خواهد شد.

 شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت ۲۳ و ارتباط با حرم عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) را هر روز از ساعت ۱۲ به صورت زنده پخش می‌کند. ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هر شب ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما می‌باشد. همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت ۲۱ و در روز عید غدیر برنامه «شمیم ولایت» پخش می‌شود.

 شبکه نسیم

در آستانه عید سعید غدیرخم برنامه‌های «کودک شو»، «دورهمی»، «خندوانه» و «نسیم آوا» را روی آنتن می‌برد. جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور در قاب شبکه نسیم و برنامه «کودک شو» حضور خواهند یافت و با شرکت در برخی از بازی‌ها و چالش‌های این برنامه لحظات جذاب و دلنشینی را رقم خواهند زد.

مهمان های این برنامه در شب عید غدیر، جمعه ۱۷ مرداد ماه، محمد معتمدی، علی‌رضا خمسه، حمید لولایی، نگار عابدی و دخترش و خواهران منصوریان (شهربانو و سهیلا) به همراه خواهر زادشون، ساعت ٢١ به میزبانی پژمان بازغی است.

در شب و روز عید سعید غدیر خم برنامه‌های «نسیم آوا» ویژه عید ساعت ۲۰؛ «کودک شو» ساعت ۲۱، «دورهمی» ساعت ۲۳ و «خندوانه» ساعت ۱ بامداد از این شبکه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha