سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر | مرحله دوم رزمایش مواسات و  کمک مؤمنانه در خراسان شمالی

حوزه/ از ابتدای اسفندماه که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، ستاد اجرایی فرمان امام با تمام قدرت پای کار آمد و در استان قم، کاروان های سلامت اعزام شدند که به کمک آن ها ۲۰ هزار بیمار مورد ویزیت قرار گرفته و داروهای رایگان در اختیار آن ها قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ، در نشست هماهنگی اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم، به مناسبت عید سعید غدیر،که از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی استان قم، در روز پنجشنبه در قم برگزار شد، حسن عندلیب با ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در استان قم در ماه های گذشته، گفت: در ایام اخیر، در حدود ۱۵ هزار پک بهداشتی، از سوی این ستاد در مناطق محروم استان قم، از طرف ستاد اجرایی فرمان امام پخش شده است.

وی گفت: در ایام نوروز تانکرهای ۱۸ هزار لیتری تهیه و به وسیله ی آن ها در تمام آن ایام معابر شهر قم ضد عفونی شدند.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم، خاطرنشان کرد: این ستاد، پس از آن به اجرای طرح مواسات پرداخت که در طول آن ۳۰ هزار بسته بهداشتی به وسیله گروه های جهادی در سراسر استان پخش نمود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، بعد از ماه مبارک رمضان نیز از ۴میلیون بسته پروتئینی که قرار بود در سطح کشور پخش شود، حدود ۶۰ هزار بسته پروتئینی را که در حدود ۹۶ تن گوشت مرغ بود، در استان قم توزیع کرد.

عندلیب اظهار داشت: از امروز نیز این ستاد بنا دارد سی تن مرغ را به جهت تهیه ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای روز عید غدیر و شب عید غدیر، به کمک هیئات مذهبی استان قم تهیه و پخش کند. این تعداد پرس غذا از بین پنج میلیون پرس غذایی بوده که ستاد اجرایی فرمان امام قصد دارد در سطح کشور توزیع نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha