جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن در یزد

حوزه/معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه با مشارکت نزدیک به ۱۸۰ نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدرضا عرشیانف ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقاتف به خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات که با مشارکت کارکنان و اعضای خانواده دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان برگزار شد  نزدیک به ۱۸۰ نفر در رشته های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ به صورت شفاهی و آزمون کتبی فرزندان زیر ۱۶ سال در رشته های درک مفاهیم و حفظ موضوعی به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد ادامه داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح حوزه‌های قضایی و سازمان‌های زیرمجموعه قوه‌قضاییه در استان با بهره گیری از سامانه‌ ارسال پیامک، پرتال داخلی، فضای مجازی انجام شده است.

عرشیان شناسایی نخبگان و فعالان قرآنی ،آشنایی و انس هر چه بیشتر خانوادها و کارکنان با فضایل قرآن کریم را از اهداف اصلی مسابقه دانست و تصریح کرد: ترویج سیره قرآنی در بین کارکنان وخانوادها راهی است برای اینکه جامعه را  به حقیقت و روح قرآن وسوق دادن به سمت عمل نزدیک کند.

شایان ذکر است، مرحله استانی آزمون کتبی بزرگسالان در رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی از ۱۴ لغایت ۲۱ شهریور به صورت مجازی در سامانه فهام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha