پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نرگس عزیزی/مدیر معصومیه یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه یزد از اهدای کمک هزینه جهیزیه برای تکمیل جهیزیه زوج سادات به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

نرگس عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با تبریک عید سعید غدیر، گفت: بانوان طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) به مناسبت دهه ولایت برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

وی اهم این فعالیت ها را شامل تولید کلیپ های محتوایی و شاد و انتشار در فضای مجازی مدرسه و دیگر گروه ها و شبکه های مجازی عمومی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه شهر یزد گفت: مسابقاتی از جمله نقاشی و شعرخوانی غدیر ویژه فرزندان طلاب، کتابخوانی غدیر ویژه طلاب، خطبه غدیر و عکس‌نوشته غدیر در طول دهه ولایت برگزار شد که بزودی نتایج آن اعلام و از برگزیدگان تجلیل می شود.

عزیزی از دیگر برنامه های دهه ولایت را نشست هم اندیشی با طلاب و توزیع اقلام فضاسازی محیطی از جمله ریسه های رنگی، پرچم علوی، کتابچه غدیر، اهدای بادکنک و هدیه روز عید به کودکان با هزینه شخصی از سوی طلاب برشمرد.

وی مهم ترین برنامه طلاب این مدرسه علمیه به مناسبت دهه ولایت و روز عید غدیر را اطعام علوی با توزیع ۱۰۰ پرس غذای نذری در روز عید غدیر، توزیع ۷۰ بسته گوشت قربانی در روز عید قربان و تکمیل جهیزیه یک زوج سادات در یکی از شهرستان های محروم استان یزد به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال همزمان با روز عید غدیر بیان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha