جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات

حوزه/ حجت الاسلام طاهری از رقابت ۳۶۰ نفر از خواهران و برادران در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان اصفهان، اظهار کرد: امسال طبق روال سال های گذشته تصمیم بر برگزاری مسابقات قران کریم در رشته های مختلف شد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل برگزاری مسابقات براساس رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعات حضور برای مسابقات بین شهرستان‌های استان و در دو گروه خواهران و برادران تقسیم و تصمیم گرفته شده است که مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات برای جلوگیری از تجمع لغو شود.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان ضمن تاکید مجدد بر برگزاری چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: علاوه بر این، به تمام افرادی که برای مسابقه در محل حضور دارند، پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... تحویل داده می‌شود و برای جلوگیری از تجمع، متسابقین در ساعت‌های مقرر شده و در دو گروه خواهران و برادران در دو روز ۲۶ و ۲۵ مردادماه شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۶۰ نفر از خواهران و برادران قرآنی استان در رشته‌های مختلف به تفکیک برادران در ۹ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، ۱۰ جز و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و تواشیح شرکت می‌کنند و خواهران نیز در همه این رشته‌ها به جز اذان و تواشیح حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: به هر رشته ای ۵ داور اختصاص داده شده و نمره نهایی براساس هر رشته روز بعد اعلام می شود. روز برگزاری مسابقات در ۲۵ مردادماه برای برادران و ۲۶ مرداد ویژه خواهران در دانشگاه علوم و قرآنی امام صادق(ع) واقع در دولت‌آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha